”You can’t buy happiness”… Eller?

  För en tid sedan efterlyste jag fler såna här muggar och då särskilt i den glada, mintgröna (?) färgen. Jag hade i princip glömt bort det men i förrgår fick jag ett svar från en tjej i Svenstavik. Igår var jag där och hämtade dem.

  
Tyvärr hade jag själv minst antal av favoritfärgen men nu blev det extra glatt och fint i köksskåpet. 

De här muggarna gör mig glad och dem har jag ju köpt så hur var det där med ”You can’t but happiness”?

Furulund over and out!

Kommentera

