Loca the pug

En glad melodi går runt, runt i mitt huvud…

”I love me life, I love me house, I love me family… And the thing that makes it all okey… My family loves me!”

(Loca the pug kommer från Skottland, därav ”I love ME life” osv.)

Det är en väldigt bra dag idag. Vi har bara varit hemma men jag har fått en hel del gjort och är på väldigt bra humör. 

Jag är så tacksam för det liv som är mitt, för att jag får dela det med den finaste lilla människan i världen, för att jag har en fantastisk familj och fina vänner, för vårt mysiga hus och för bilen som ger mig friheten jag behöver. Livet är gott!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen… Dagens ord är TACKSAMHET!

2 svar to “Loca the pug”

  1. Meen vad glad man blir bara av att läsa detta inlägg. Din glädje smittar liksom av sig.
    Så fint.
    Hoppas er kväll fortsätter lika bra!
    (Kollade på en bild lite längre ner, katten och”våningsängen”, kunde inte hålla mig för skratt. Så mysig och rolig på samma gång).

Kommentera

