Kvälls-SPA

  Ikväll har vi haft hemma-SPA med bad framför brasan och sedan oljemassage. Myspys!

(Jag är bara liiiite avundsjuk… Jag vill också bada framför brasan… Tror inte att jag får plats i Minnas badbalja dock…)

Note to self: Sätt in en kamin i det tillbyggda spa-inspirerade badrummet… Som jag ska låta bygga när jag blir lite onödigt rik… 😜

  – Oh va skönt att bada, säger Minna. 

Nu är klockan ”sent”, men ändå tidigare än vi brukar somna ibland,  och lilla älsklingen håller på att somna så strax ska jag släcka lampan och sova jag också.

Imorgon avslöjar jag årets nyårsmeny. Stay tuned! 

Kram och god natt på Er alla mysproppar!

Kommentera

