Att komma till ro

Idag har Minna varit vaken i flera timmar i sträck och hade till slut lite svårt att komma till ro… 

  Medan jag marinerade räkor till morgondagens förrätt (Shrimp Ceviche Sallad) satt Minna en stund i vagnen. Inget som var kul särskilt länge dock…

  Knöt på mig bärsjalen och vips så somnade hon på nolltid. Nu ska jag passa på att städa lite om hon fortsätter sova ett tag till…

Nu är jag nyfiken! Hur ser Era nyårsmenyer ut? Tell me!

2 svar to “Att komma till ro”

  1. Mmmmm, gott med räkor!
    Vår nyårsmeny kommer innehålla krabba och pilgrimsmusslor med en liten salsa, torskrygg med knaperstekt bacon och potatiskroketter, mjölkchokladspavlova.
    Jag tror och hoppas att det kommer bli gott.
    Jag hoppas att ni får en riktigt trevlig nyårsafton imorgon.
    Gott Nytt År på er!

    • prestberg Says:

      Mmmums! Det lät gott! Va spännande med mjölkchokladpavlova, det har jag aldrig testat 😃

      Gott nytt år till Dig också!

Kommentera

