JAG LÄNGTAR TILL MAJ!!!

Satt precis och kikade runt på Danko Jones hemsida, jag är ju lite nyfiken på när det är dags att boka in en konsertkväll… =)

Jag blev då påmind om att dom släpper sin nya skiva ”Below the belt” i maj! Danko har tydligen gjort två små smakprov på de två första låtarna och det lilla man får höra…. I LIKE!

Active Volcanoes

I think bad thoughts

Det känns redan som att jag kommer älska den här plattan! (givetvis kommer jag göra det)
Att han nämner att det blir lite ”back to basics” glädjer mig verkligen för senaste plattan, Never too loud, kändes lite väl ”finslipad” och det märktes på konserten att dom inte tyckte det va lika roligt att spela dom låtarna.

Danko Jones ska va rått, hårt och rakt fram! *haha* Fan va snuskigt det där lät när jag tänkte efter!

Om jag går och lägger mig nu och sover jättelänge kanske det är maj när jag vaknar?

Jag har verkligen njutit av en massa musik idag. Bland andra Danko Jones, News From The Front, Kent, Mustasch och Axel Rudi Pell.

Nu (23:20) är det ”go natt i stugan”…

Puss på Er!

Lämna en kommentar