Fotbollmatch i Skucku ikväll…

Idag har det varit fullt ös på jobbet, SKITKUL!
Jag jobbade över en timme och hade då glömt att Ronny(brodern) skulle spela match i Skucku ikväll och han vill så gärna att storasyster ska komma och titta. Så jag blåste hem, hämtade Nicki, åkte tillbaka till jobbet för att köpa mig nån snabb ”middag” och sen vidare till Skucku…

01 forbollOch där va matchen i full gång =)

02 pinschernVi träffde en supersnygg pinschertik…

03 vanja och vanjaÅ vet ni va den lilla tiken hette då? Hon hette VANJA!
Så här har vi Vanja och Vanja på bild =) Skitkul… Det hör inte till vanlighetern att jag träffar nån som heter samma sak som mig… Kändes lite udda att kalla på henne =)

04 nicki och vanjaNicki ville hälsa lite…

05 nicki och vanja2Nicki, som är en ganska bestämd dam, va inte överförtjust när Vanja väl ville nosa lite hon också…

När matchen va slut åkte vi hem till mormor och fikade. Mamma hade köpt med sig en god kaka från caféet i Brunflo. Kristinakaka hette den tydligen.
Efter fikat blev det promenad…

06 mysmammaMysmamma i mormors mysiga jaktjacka…

06 ronny och nemiRonny och Nemi va också med på promenaden. Och Nicki förstås…

07 nerförsbackeVi gick i en brant nerförsbacke *haha*

Imorrn e det midsommarafton och det lär bli fullt ös på butiken då med. Det ser jag framemot!
Sen blir det middag med familjen och förhoppningsvis flotteåkning på kvällen nere hos Sandra och Jon. Kan jag få be om strålande sol och 25 grader varmt imorgon?
Det regnar ju nu… Efter regn kommer solsken? *nickar frenetiskt*

Puss & Go natt!

Lämna en kommentar